Vergroot je kennis met onze artikelen

Hoe enhanced conversions jouw Google Ads tracking naar een hoger niveau tillen
Hoe enhanced conversions jouw Google Ads tracking naar een hoger niveau tillen
Ontdek hoe enhanced conversions je helpen om nauwkeuriger resultaten te meten, privacyproof te werken en je campagnes...
Waarom je GA4 conversies niet als primaire conversies moet instellen in Google Ads
Waarom je GA4 conversies niet als primaire conversies moet instellen in Google Ads
Lees waarom het niet verstandig is om GA4 conversies te importeren in Google Ads. Leer hoe Google Ads van de beste da...
Meer dan 10.000 p/m uitgeven met Grants? Zo kan het
Meer dan 10.000 p/m uitgeven met Grants? Zo kan het
Je denkt misschien dat het onmogelijk is om meer dan 10.000 dollar per maand uit te geven in een Google Ad Grants acc...
Conversietracking : het begin van online marketing
Conversietracking : het begin van online marketing
Conversietracking geeft inzicht in wat werkt in jouw campagnes. Ontdek waarom het onmisbaar is om harde feiten boven ...
Meet niet de klik op de verzendknop maar het event
Meet niet de klik op de verzendknop maar het event
Meet geen conversies op klikken, maar op echte resultaten. Lees waarom het meten van alleen een klik op de verzendkno...
Wat is data exclusion in Google Ads en waarom zou je het gebruiken?
Wat is data exclusion in Google Ads en waarom zou je het gebruiken?
Ontdek hoe data exclusion in Google Ads werkt en waarom het essentieel is om je biedstrategieën te beschermen tegen v...
Waarom Universal Analytics 3 (UA3) beter was dan Google Analytics 4 (GA4)
Waarom Universal Analytics 3 (UA3) beter was dan Google Analytics 4 (GA4)
Lees waarom wij UA3 beter vinden dan GA4: eenvoudiger interface, sessiegericht model en flexibelere rapportages maken...
Wat zijn attributiemodellen en waarom zijn ze belangrijk?
Wat zijn attributiemodellen en waarom zijn ze belangrijk?
Leer hoe attributiemodellen de waarde van elk kanaal in de klantreis inzichtelijk maken en je campagnes verbeteren.
Wat is een DataLayer en hoe kan het jou helpen?
Wat is een DataLayer en hoe kan het jou helpen?
Ontdek hoe een data layer gebruikersacties vastlegt voor nauwkeurige tracking in Google Tag Manager en Analytics, zon...
SEO vs SEA: Wat is beter?
SEO vs SEA: Wat is beter?
SEO en SEA zijn twee essentiële strategieën voor online zichtbaarheid. Ontdek in dit artikel de voor- en nadelen van ...
SEO Checklist – 13 tips voor betere vindbaarheid
SEO Checklist - 13 tips voor betere vindbaarheid
Deze uitgebreide SEO-checklist helpt je bij het optimaliseren van content, met praktische tips voor betere vindbaarhe...
Gamechanger in Google Grants: Perfomance max
Gamechanger in Google Grants: Perfomance max
Ontdek hoe Performance Max campagnes een gamechanger zijn voor Google Ad Grants accounts en hoe je er optimaal van ka...
Alles wat je moet weten over CSS Partners voor Google Shopping
Alles wat je moet weten over CSS Partners voor Google Shopping
Wat zijn CSS partners en wat heb je er precies aan? Wij leggen je in dit artikel alles uit over CSS partners en de vo...
Wat is Google Tag Manager en waarom zou je het gebruiken?
Wat is Google Tag Manager en waarom zou je het gebruiken?
Wat is de Google Tag Manager en wat kun je er mee? In dit artikel vertellen wij je er alles over.
Pieken in verkeer door Cookiebot in Google Analytics 4 uitsluiten
Pieken in verkeer door Cookiebot in Google Analytics 4 uitsluiten
Voorkom vervuilde data in Google Analytics 4 door cookiebot-verkeer uit te sluiten. Leer stap voor stap hoe je cookie...
Geen keywords? Zo start je een Google Ads campagne met lage zoekvolumes
Geen keywords? Zo start je een Google Ads campagne met lage zoekvolumes
Ontdek hoe je effectieve Google Ads-campagnes opzet zonder een grote lijst met zoekwoorden. Wij geven je handige en p...
Google Ads conversies individueel in Looker Studio (voorheen Data Studio)
Google Ads conversies individueel in Looker Studio (voorheen Data Studio)
Waarschijnlijk lukt het je wel om het totaal aantal conversies in Google Ads te weergeven in Looker Studio (voorheen ...
Een duurzame website: heb jij er wel eens van gehoord?
Een duurzame website: heb jij er wel eens van gehoord?
Tegenwoordig is het onderwerp duurzaamheid een steeds breder gedragen onderwerp dat terugkomt in allerlei vakgebieden...
Google Ads auction insights (veilinginzichten) optimaal benutten
Google Ads auction insights (veilinginzichten) optimaal benutten
Het begrijpen van Google Ads veilinginzichten (auction insights) kan je helpen bij het optimaliseren van Google Ads c...
Budget van Google Ad Grants gaat niet op – wat moet ik doen?
Budget van Google Ad Grants gaat niet op - wat moet ik doen?
Lukt het niet om het volledige budget van Google Ad Grants op te krijgen? Lees dan deze tips.
Wat is het uurtarief van een online marketeer?
Wat is het uurtarief van een online marketeer?
Welk tarief vraagt een online markteer gemiddeld? Wij vertellen je er alles over in dit artikel zodat jij een juiste ...
Veelvoorkomende fouten bij Google Ad Grants en hoe deze te vermijden
Veelvoorkomende fouten bij Google Ad Grants en hoe deze te vermijden
Slechte resultaten met Google Ad Grants? Wij hebben een overzicht gemaakt van de meest gemaakte fouten en hoe je ze k...
Google Grants voorwaarden – waar moet je op letten?
Google Grants voorwaarden - waar moet je op letten?
Wat zijn de voorwaarden van Google Ad Grants? Wij hebben een helder overzicht gemaakt met alle voorwaarden van Google...
Google Grants uitbesteden of zelf doen?
Google Grants uitbesteden of zelf doen?
Twijfel je of je Google Grants moet uitbesteden of toch zelf aan de slag gaat? Wij hebben de voor- en nadelen op een ...
Hebben pop-ups invloed op SEO?
Hebben pop-ups invloed op SEO?
Hebben pop-ups op een website invloed op SEO? Het antwoord is simpel: ja. Lees in dit blog alles over pop-ups en SEO.
Bovenaan in Google met de 0-positie
Bovenaan in Google met de 0-positie
Hoe bereik je de 0 positie in Google? Er zijn een aantal tips om jouw kansen op de bovenste positie in Google te verg...
Google Ads termen en begrippen – Dé begrippenlijst
Google Ads termen en begrippen – Dé begrippenlijst
Wanneer je net nieuw bent met Google Ads dan is het soms lastig om alle Google Ads termen en begrippen te onthouden. ...
Beste tijd Facebook post in 2024? – De juiste tijd voor een Facebook bericht
Beste tijd Facebook post in 2024? – De juiste tijd voor een Facebook bericht
Wat is nu de beste tijd voor een Facebook post? Welke content sluit aan bij je doelgroep en op welke tijd kan je het ...
Kosten van een Online Marketingbureau: Hoeveel kost het om online marketing uit te besteden?
Kosten van een Online Marketingbureau: Hoeveel kost het om online marketing uit te besteden?
Kosten van een Online Marketingbureau: Hoeveel kost het om online marketing uit te besteden? In dit blog vertellen wi...
Het belang van het meten van soft conversies
Het belang van het meten van soft conversies
Als je het woord 'conversie' hoort dan denk je al snel aan een aankoop van een product of de aanvraag van een dienst....
Digitaliseringsvouchers voor MKB in regio Arnhem-Nijmegen
Digitaliseringsvouchers voor MKB in regio Arnhem-Nijmegen
Maak nu gebruik van een digitaliseringsvouchers waarmee je 50 procent korting krijgt op een nieuwe website, online ca...
Wat is een favicon en hoe maak je een favicon? – Favicon Handleiding
Wat is een favicon en hoe maak je een favicon? – Favicon Handleiding
Wat is een favicon en hoe maak je een favicon? Lees hier hoe je een favicon voor jouw website maakt.
Webpagina (URL) uit Google verwijderen? Handleiding
Webpagina (URL) uit Google verwijderen? Handleiding
Pagina (URL) uit Google verwijderen? In dit blog lees je precies hoe je een pagina uit Google verwijderd.