Wij staan volledig achter het werk dat wij leveren. Daarom laten wij graag zien wat onze campagnes en websites opleveren, en hoe we tot de mooie resultaten zijn gekomen.
Een branding campagne waarbij de focus lag op de Randstad met als slagzin ‘er is leven buiten de ring’. Drift nationaal op de kaart zetten zonder het eigen karakter te verliezen. Niet alleen de Randstad werd bereikt maar ook de traditionele lokale doelgroep waarbij de focus lag op het verkopen van tickets.
SOS Dogs zet zich al tientallen jaren inzet om de situatie voor de (zwerf)honden in Roemenië te verbeteren. HOBL helpt hen Nederland met het vinden van geschikte baasjes. Met een Google Grants campagne werven wij nieuwe baasjes voor zwerfhonden en bezorgen hen een mooi leven.
Een vernieuwde website in combinatie met een Google Ads campagne heeft geresulteerd in een langdurige samenwerking waarbij wij de offerte aanvragen op de website hebben weten te verhogen met 65%. Daarnaast is de website een stuk beter vindbaar in de zoekresultaten.
Voor Ettemadis hebben we een online strategie uitgekiend waarbij we op verschillende kanalen met de juiste content, op het juiste moment zichtbaar zijn. Daarbij maakte we gebruik van top-notch tracking zodat we de juiste doelgroepen meermaals op verschillende platformen konden bereiken.
Ontvang het allerlaatste nieuws rondom ontwikkeling op het gebied van online marketing met de enige echte HOBL-nieuwsbrief!