Cases waar wij trots op zijn

Wij staan volledig achter het werk dat wij leveren. Daarom laten wij graag zien wat onze campagnes en websites opleveren, en hoe we tot de mooie resultaten zijn gekomen. 

In één maand 100 sollicitaties voor slechts 3 euro per sollicitant
Hommerson Schoonmaakbedrijf
Hommerson Schoonmaakbedrijf levert hoogwaardige schoonmaakdiensten voor hun klanten in Arnhem en ver daaromheen. Door de krapte op de arbeidsmarkt hebben ze echter moeite om nieuwe werknemers te vinden.
De omzet per kanaal inzichtelijk gemaakt in een dashboard
De Balie
Hoewel De Balie actief gebruikmaakte van diverse online kanalen, ontbrak inzicht in de rendementen van deze kanalen. Hierdoor konden ze geen effectief beleid ontwikkelen om hun contentmarketing te optimaliseren.
De kernwaarden van Strand-Anders vertaald naar een strakke website
Strand-Anders
Strand – Anders is dé strandtent van Huissen en omstreken. De locatie biedt naast de dag-gasten ook mogelijkheid voor feesten en partijen. Om ook online zichtbaar te zijn heeft HOBL een website gemaakt en zijn wij de link geweest tussen het design en Strand-Anders.
On top-of-mind blijven in coronatijd met een social campagne
Runners World

Met een social campagne in coronatijd hardlopers uit Arnhem en omgeving activeren om te gaan hardlopen. De nadruk lag op het tonen van de expertise en het enthousiasme dat Runner Worlds Arnhem te bieden heeft. 

Zichtbaarheid in de regio en ver daarbuiten met een Google Ads campagne. ​
DRIFT Festival

Een branding campagne waarbij de focus lag op de Randstad met als slagzin ‘er is leven buiten de ring’. Drift nationaal op de kaart zetten zonder het eigen karakter te verliezen. Niet alleen de Randstad werd bereikt maar ook de traditionele lokale doelgroep waarbij de focus lag op het verkopen van tickets. 

537 adoptieaanvragen voor straathonden uit Roemenië in één jaar.​
SOS Dogs

SOS Dogs zet zich al tientallen jaren inzet om de situatie voor de (zwerf)honden in Roemenië te verbeteren. HOBL helpt hen Nederland met het vinden van geschikte baasjes. Met een Google Grants campagne werven wij nieuwe baasjes voor zwerfhonden en bezorgen hen een mooi leven.

65% meer offerte aanvragen met een nieuwe frisse website.​
JVH Totaalstoffering

Een vernieuwde website in combinatie met een Google Ads campagne heeft geresulteerd in een langdurige samenwerking waarbij wij de offerte aanvragen op de website hebben weten te verhogen met 65%. Daarnaast is de website een stuk beter vindbaar in de zoekresultaten. 

Sterke online positionering op alle stappen in de funnel.​​
Ettemadis

Voor Ettemadis hebben we een online strategie uitgekiend waarbij we op verschillende kanalen met de juiste content, op het juiste moment zichtbaar zijn. Daarbij maakte we gebruik van top-notch tracking zodat we de juiste doelgroepen meermaals op verschillende platformen konden bereiken.

Een social advertising campagne waarbij we de combinatie tussen thuis en zakelijk maakte.​
The Healthy Snackbox
De Healthy Snackbox is gevuld met gezonde tussendoortjes. Perfect voor op kantoor, in de kantine of vergaderruimte. Geniet van snacks waar je écht energie van krijgt, zonder je zorgen te maken over je fitheid. Deze boodschap hebben wij overgedragen middels betaalde campagnes op de socials.
61% lagere CPA met een vernieuwde Google Ads campagne
PixioCard

De PixioCard combineert video en print, waardoor het een uniek en opvallend marketingmiddel is. Een stevige papieren kaart (bedrukt in eigen huisstijl) met een geïntegreerd hoogwaardig LCD scherm en goed geluid.