Cases waar wij trots op zijn

Wij staan volledig achter het werk dat wij leveren. Daarom laten wij graag zien wat onze campagnes en websites opleveren, en hoe we tot de mooie resultaten zijn gekomen. 

Strand-Anders
De kernwaarden van Strand-Anders vertaald naar een strakke website
Strand – Anders is dé strandtent van Huissen en omstreken. De locatie biedt naast de dag-gasten ook mogelijkheid voor feesten en partijen. Om ook online zichtbaar te zijn heeft HOBL een website gemaakt en zijn wij de link geweest tussen het design en Strand-Anders.
Runners World
On top-of-mind blijven in coronatijd met een social campagne

Met een social campagne in coronatijd hardlopers uit Arnhem en omgeving activeren om te gaan hardlopen. De nadruk lag op het tonen van de expertise en het enthousiasme dat Runner World Arnhem te bieden heeft. 

DRIFT FESTIVAL
Zichtbaarheid in de regio en ver daarbuiten met een Google Ads campagne.

Een branding campagne waarbij de focus lag op de Randstad met als slagzin ‘er is leven buiten de ring’. Drift nationaal op de kaart zetten zonder het eigen karakter te verliezen. Niet alleen de Randstad werd bereikt maar ook de traditionele lokale doelgroep waarbij de focus lag op het verkopen van tickets. 

SOS Dogs
In een jaar tijd hebben wij 537 adoptieaanvragen voor straathonden uit Roemenië gegenereerd.

SOS Dogs zet zich al tientallen jaren inzet om de situatie voor de (zwerf)honden in Roemenië te verbeteren. HOBL helpt hen Nederland met het vinden van geschikte baasjes. Met een Google Grants campagne werven wij nieuwe baasjes voor zwerfhonden en bezorgen hen een mooi leven.

JVH Totaalstoffering
65% meer offerte aanvragen met een nieuwe frisse website.

Een vernieuwde website in combinatie met een Google Ads campagne heeft geresulteerd in een langdurige samenwerking waarbij wij de offerte aanvragen op de website hebben weten te verhogen met 65%. Daarnaast is de website een stuk beter vindbaar in de zoekresultaten. 

Ettemadis
Sterke online positionering op alle stappen in de funnel.​

Voor Ettemadis hebben we een online strategie uitgekiend waarbij we op verschillende kanalen met de juiste content, op het juiste moment zichtbaar zijn. Daarbij maakte we gebruik van top-notch tracking zodat we de juiste doelgroepen meermaals op verschillende platformen konden bereiken.

The Healthy Snackbox
Een social advertising campagne waarbij we de combinatie tussen thuis en zakelijk maakte.
De Healthy Snackbox is gevuld met gezonde tussendoortjes. Perfect voor op kantoor, in de kantine of vergaderruimte. Geniet van snacks waar je écht energie van krijgt, zonder je zorgen te maken over je fitheid. Deze boodschap hebben wij overgedragen middels betaalde campagnes op de socials.
Pixiocard
61% lagere CPA met een Google Ads campagne

De PixioCard combineert video en print, waardoor het een uniek en opvallend marketingmiddel is. Een stevige papieren kaart (bedrukt in eigen huisstijl) met een geïntegreerd hoogwaardig LCD scherm en goed geluid.