Conversietracking : het begin van online marketing
Conversietracking geeft inzicht in wat werkt in jouw campagnes. Ontdek waarom het onmisbaar is om harde feiten boven gevoel te kiezen en je budget te optimaliseren.
Eigenaar en advertising specialist
Het bureau dat jullie ads beheert laat weinig tot niet zien wat er nu precies maandelijks gebeurt.
Meer dan clicks en pagina bezoeken worden niet gemeten. Maar hoeveel omzet haal je nu uit de campagnes?
Je hebt vaak wisselende contactpersonen waarbij deze vaak net afgestudeerd zijn.
Het bureau vraagt weinig tot geen input vanuit jullie organisatie en komt niet met adviezen.
Conversietracking geeft inzicht in wat werkt in jouw campagnes. Ontdek waarom het onmisbaar is om harde feiten boven gevoel te kiezen en je budget te optimaliseren.
Meet geen conversies op klikken, maar op echte resultaten. Lees waarom het meten van alleen een klik op de verzendknop niet voldoende is.
Ontdek hoe data exclusion in Google Ads werkt en waarom het essentieel is om je biedstrategieën te beschermen tegen verstoorde data. Leer wanneer en hoe je deze functie toepast om betrouwbare resultaten te behouden, zelfs bij onverwachte pieken of trackingproblemen
Lees waarom wij UA3 beter vinden dan GA4: eenvoudiger interface, sessiegericht model en flexibelere rapportages maken UA3 favoriet.
Leer hoe attributiemodellen de waarde van elk kanaal in de klantreis inzichtelijk maken en je campagnes verbeteren.
Ontvang het allerlaatste nieuws rondom ontwikkeling op het gebied van online marketing met de enige echte HOBL-nieuwsbrief!