[mk_page_section vertical_align=”top” full_height=”true” padding_top=”40″ sidebar=”sidebar-1″]

Google Ads Display advertenties

[mk_padding_divider size=”25″]

Wat is het Google Ads Display netwerk?

Met het Google Ads Display netwerk kun je gerichte beeldadvertenties tonen aan je gekozen doelgroep. Je kent het wel: je hebt net gezocht naar die nieuwe exclusieve sneakers en vervolgens zie je hier overal advertenties van.

[mk_padding_divider size=”25″]

Remarketing met Google Ads Display advertenties

Wanneer een potentiele klant een specifieke pagina heeft bezocht kan het lonen als je advertenties, die betrekking hebben op deze pagina, toont op websites die de potentiele klant bezoekt. Het voornaamste doel van Google Ads Display advertenties is het creeeren van awereness van jouw merk of website en het on-top-of-mind blijven bij je doelgroep.

[mk_padding_divider size=”25″]

Voordelen remarketing met Google Ads Display advertenties

Eén van de voordelen van remarketing met Google Ads display advertenties is dat je een enorm bereikt kunt creeeren voor een relatief laag bedrag. Daarbij draait het niet direct om het creeeren van harde conversies (in de vorm van aankopen of aanvragen), maar meer op het creeren van naamsbekendheid. Potentiele klanten hebben reeds interesse getoont in je product of dienst omdat ze deze pagina bezocht hebben, en vervolgens probeer jij ze te verleiden om de pagina opnieuw te bezoeken.

Een ander voordeel van Google Ads Display advertenties is dat je de kosten altijd in de hand hebt. Waar je bij het adverteren in een krant niet goed kan meten wat zo’n campagne oplevert, kun je dit bij Display advertenties altijd meten en tijdig bijsturen. Zo houd je de kosten ten allen tijden zelf in de hand.

Liever adverteren op zoekwoorden in het Google zoeknetwerk? Dat kan met Google Ads.

[mk_padding_divider size=”25″]

Meerdere opties voor remarketing met Google Ads Display advertenties

Het is niet alleen mogelijk om bezoekers te remarketing met beeldadvertenties. Een andere optie is het gebruik van YouTube advertenties. Voor-tijdens of na een YouTube video kun je door jouw gekozen videoadvertenties tonen aan je doelgroep. Een video zegt veel meer dan woorden en met video kun je je merkbeleving beter overbrengen op een klant. In de regel maakt een goede videoadvertentie meer impact dan een geschreven advertentie.

[mk_padding_divider size=”25″]

Remarketing via Google Ads Display advertenties: Hoe richt ik dit in?

HOBL helpt je graag bij het inrichten, beheren en optimaliseren van jouw remarketingcampagne. HOBL heeft ruime ervaring met het inzetten van remarketingcampagnes voor verschillende (grote) klanten. Ben je geinteresseerd geraakt? Neem dan contact op!

[mk_padding_divider size=”25″][mk_button dimension=”outline” size=”large” url=”/contact”]Contact opnemen[/mk_button]

[DYNCTA]

[/mk_page_section]

Onze laatste artikelen.

[mk_blog_teaser visibility=”visible-dt”]
[mk_page_section bg_color=”#fff8b2″ padding_top=”40″ sidebar=”sidebar-1″]
[mk_fancy_title margin_bottom=”0″ font_family=”none”]

Neem contact met ons op.

[/mk_fancy_title]

Samen bespreken we de mogelijkheden en wat we voor elkaar kunnen betekenen.

[mk_contact_form button_text=”Verzenden” captcha=”false” gdpr_consent=”false”]
[/mk_page_section]