Case - JVH Totaalstoffering

JVH Totaalstoffering is dé stofferingsspecialist van Nijmegen en omstreken. Sinds 2013 zijn zij gestaag gegroeid en de huidige website voldeed niet meer aan de hedendaagse standaarden.

Opdracht

Aan HOBL de taak om een nieuwe website te ontwerpen en realiseren inclusief bijbehorend systeem waarin de volledige collectie bekeken kon worden. Hierbij diende de bezoeker te kunnen selecteren op materiaal van de vloer, kleur van de vloer en het patroon. De website diende daarnaast goed vindbaar te zijn, snel en mobiel goed bruikbaar.

Uitwerking

Middels WordPress hebben we een uitgebreide website gemaakt waarbij fotografie een belangrijke rol speelt. De website voelt licht aan door het kleurgebruik en door de rustig ogende foto’s. In coronatijd is het lastig om fysiek vloeren te gaan bekijken. Een uitgebreid collectiesysteem zorgt ervoor dat bezoekers toch nog een mooie vloer uit kunnen kiezen.

De website is gebouwd op basis van WordPress. Op die manier kunnen de werknemers van JVH Totaalstoffering zelf gemakkelijk aanpassingen maken en producten of voltooide projecten toevoegen.

Conversie verhogend

De website is conversiegericht opgebouwd. Op bijna elke pagina zit een haakje naar een offerte aanvraag. Bij elke dienst wordt een link gelegd naar voltooide projecten, zodat bezoekers een nog beter idee kunnen krijgen van de professionaliteit en vakmanschap van JVH Totaalstoffering. Door dat er een uitgebreid selectiesysteem is ingebouwd waarbij geselecteerd kan worden op soorten vloeren, kleuren en materialen wordt de bezoeker nog meer bij de hand genomen.

HOBL heeft ook een SEO plan inclusief zoekwoorden onderzoek aangedragen en de webteksten verzorgd. Daarmee is de website nu veel beter vindbaar dan voorheen, en zorgt dit voor meer bezoekers. Omdat de website een veel beter en visueler verhaal verteld kwamen er in de dagen nadat de website live was direct een stuk meer aanvragen binnen.